24 Kasım 2013 Pazar

Aşağıda geçen kılıç kelimesi size ne anlatıyor? Şiddeti ve savaşı anlatmıyormu?



Aşağıda geçen kılıç kelimesi size ne anlatıyor? Şiddeti ve savaşı anlatmıyormu?
 



"Ben selamet getirmedim,kılıç getirdim"
 


"Çünkü ben adamla babasının, kızla anasının ve gelinle kaynanasının arasına ayrılık koymaya geldim"


Bir peygamber bunu nasıl söyler? Siz tanrı diyorsunuz.Tanrı bunu nasıl söylebilir?Bu nasıl bir tanrı?



Baba ile oğlunun,kız ile anasının,gelinle kaynanasının arasını açmaya, yrılık koymaya çalışan nasıl bir tanrı? Sizin tanrınız herhalde fitne fesat bir tanrı.İnsanları birbirine düşman eden,birbirine düşürmeye çalışan bir tanrı.Psikopat bir tanrı.
 


Halbuki gerçekten Allahın veya peygamberin sözü olsaydı ne derdi? "Ben selamet getirdim,kılıç getirmedim.Ben adamla babasının, kızla anasının ve gelinle kaynanasının arasını yapmaya geldim.Barış getirdim huzur getirdim" derdi...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder