24 Kasım 2013 Pazar

Luka, 14:26 Yine Luka İnciline göre Hz.İsa şöyle diyor:



Luka, 14:26 Yine Luka İnciline göre Hz.İsa şöyle diyor: 



 
"Ben dünyaya ateş atmaya geldim, eğer şimdiden tutuşmuşsa daha ne isterim...Dünyaya selamet getirmeye mi geldim sanıyorsunuz? Size derim ki hayır, fakat daha doğrusu ayrılık getirmeye geldim. Çünkü bundan sonra bir evde beş kişi olacak, üçü ikiye, ikisi üçe karşı ayrılacaklar."

Luka, 12:49-52
 


Bizim peygamberimiz ayrılık tohumları ekmemiştir.Birlik ve beraberlik tohumları ekmiştir.İslam geldikten sonra evlere huzur gelmiştir.


 "Ben dünyaya ateş atmaya geldim, eğer şimdiden tutuşmuşsa daha ne isterim"


 Yukardaki sözü ancak şiddet yanlısı sadist,merhametsiz ve acımasız biri söyler.Hıristiyanların inandığı tanrı,sadist,zalim,acımasız,merhametsiz bir tanrı.






Baba ile oğlunun,kız ile anasının,gelinle kaynanasının arasını açmaya, ayrılık koymaya çalışan,fitne fesat değilde nedir?



İnsanları birbirine düşman eden,birbirine düşürmeye çalışan bir tanrı veya peygamber kötüdür.İyidir diyenin aklından zoru vardır.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder